HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

05.
augusztus

4.

norcsifut  |  Szólj hozzá!

Itt vagyok.

Két napot nem voltam futni, gyomorfájás, mégpedig igen fura volt a dolog, így még nem éreztem magam. Csak feküdtem és szenvedtem. Még ma is fáradtnak éreztem magam, sajgott mindenem, de nem bírtam ki és kimentem futni.

Lájtos lett:

4 km, időt nem mértem, mert volt benne fartlek. A végén lépcsőzni akartam, de fáj a sípcsontom mellett, így könnyen lebeszéltem magam róla. Felüléseztem, hátha az erős hasizom majd segít a suhanásban... :) +nyújtás természetesen.

Most fáradtnak érzem magam, nem szoktam, de most bekenem magam valami krémmel, hátha használ, mondjuk BenGay-el. Kicsit üresnek érzem magam, fásultnak, no de holnap minden jobb lesz! Hajrá!!!

Mert FUTNI JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr622202105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása