HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Csütörtökön voltam futni. 10,4 km-t, a betervezett e heti három futás nem fog összejönni. Ma már nem megyek ki, pihenek, viszont szombaton egy minimum 4 km-t maximum 8-at, repülőkkel betervezek.

Most már csak a cipő miatt aggódok. Tegnap ugye megint a gáton futottam és sokkal rosszabb benne füves talajon futni. Olyan mintha ólomból lennének a lábaim. Ennek ellenére jó időt mentem(nekem az) 01:06-ot, meg is lepődtem, mert tényleg nem koncentráltam, hogy gyorsra sikeredjen, csak olyan lassú futást akartam. Félmaratonnál megnéztem a részidőmet és 2 percet javítottam 10 km-en, azt sem gondoltam volna. Nagyon sok mindent kihozhat az emberből a "versenyhelyzet", mármint a körülmények.

Visszatérve a cipőre a jobb lábamat félek, hogy ki fogja törni. Nagyon egy béna lábam van. a Bal lábamon tökéletes, de a jobbnál, ha erősebbre kötöm a cipőfűzőt, hogy ne mozogjon a sarkamnál, akkor zsibbad benne a lábam, ha gyengébbre, akkor mozog a bokámnál és dörzsöli. Félek mi lesz így maratonon, de úgy vagyok vele, hogy a holnapi teszt még biztos jót tesz + legfeljebb a versenyen inkább lazábbra hagyom a fűzőt és akkor inkább kitörje a sarkam, semhogy elzsibbadjon a lábam. Zsibbadás szerintem rosszabb.
Törte már ki cipő maratonkor a lábam, azt el lehet viselni a cél érdekében, sőt vérhólyag is volt a lábkörmöm alatt, le is esett a körmöm, de egész végig nem éreztem, vagyis csak néha, aztán elfelejtkeztem róla (volt fontosabb dolgom, mint például futni:) és csak amikor a cipőt levettem akkor vettem észre. Aztán meg lehet, hogy pont eltalálom és jól bekötöm a cipőt... who knows...Na asszem ezt jól megtárgyaltam :)

és csak ismételni tudom önmagam: nagyon várom a versenyt. Végre egy nap ami csak a futás jegyében zajlik (legalábbis számomra meg a családomnak). Hugomat be is nevezem ingyen a Maratonkára, egy kis csokiért - amit kapnak befutócsomagban - biztos végigkocogja.

Ami mostnában elgondolkoztatott és nagyon jólesett, hogy mennyien szurkolnak, itt a kommentelők között és a barátok, ismerősök is. És nagyon jól esik. És nem tudom elégszer elmondani, hogy köszönöm!!!! Nagyon sokat jelent, nekem, amatőr futkározónak, hogy tanácsot adnak és gondolnak rám a verseny napján/előtte/és utána. Szóval: KÖSZÖNÖM!!!

Remélem összefutok néhány blogolóval is a versenyen, én biztos a nyomatos-blogos saját készítésű pólómban fogok futni, úgyhogy aki váltanak velem néhány szót azt szívesen veszem :) No, ez olyan nem harap a nénisen hangzott, de nem tudom hirtelen jobban megfogalmazni. :)

Szóval minden vasárnap futónak, jelzem nem csak maraton futónak, hanem az összes emberkének, aki megmozdul a rendezvényen nagyon jó futást kívánok, érezzétek jól magatokat, én is azt teszem. A szurkolóknak szép és esőmentes napot kívánok. (Az esőmentességet főleg miattuk.)

ja igen és CSAK FUSS!!!!

Lehet fanatikus vagyok, ma már futóbolondnak is neveztek, tudjátok mit! Vállalom :)
 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr642320289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!vett 2010.09.24. 18:50:24

Hajrá Nóóóóriiiii! ;o)
Gondolok majd Rád/Rátok!
Puszi!

monerd2 2010.09.25. 05:03:25

hajrá! :) mi is lesz a rajtszámod?

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.25. 08:57:03

@!vett: Köszi, köszi, köszi!!! Tök jó, hogy írtál :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.25. 08:58:02

@monerd2: Köszönöm :) 1995 lesz a rajtszámom, fura, most néztem meg, de majd ez a szám szerencséd hoz... Egyébként te melyik távon indulsz végül?

monerd2 2010.09.27. 03:35:14

végül is nem mentem semelyik távra. de kimentem nézelődni! :D
látom a neten hogy sikerült lefutni, gratula! :) téged az eső mennyire zavart? szerintem borzasztó volt a sok szél miatt még esernyő alatt is!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.27. 06:00:51

@monerd2: Húha, te aztán gyors vagy! :) Köszönöm! Igen, sikerült lefutni, de kb. ennyi a siker, az idő nem jött össze, amit szerettem volna 05:22 lett, mint láthattad. Az eső? az első 32 km-en hol szakadt, hol szitált szóval szó szerint bőrig áztam, sőt csontig. Ahol meg még a szél is fújt, az már csak hab a tortán. 20. km-től azt éreztem, hogy iszonyatosan le vannak merevedve az izmaim a hidegtől, de azt mondtam magamnak, hogy kit érdekelt, most már aztán lefutom, hamár eljöttem idáig. És voltak egyéb akadályozó tényezők is, erről részletesen a héten beszámolok :)Ez olyan coming soon-os :) Amúgy hol álltál? Hanyadik km-nél?

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.09.27. 20:36:23

Gratulálok!
Bár egy órával jobbat tippeltem, biztosan megírod majd az okokat.
Ettől függetlenül a respect jár.

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.28. 05:42:34

@Vasapu: Köszönöm! Én is jobbra számítottam, de beletörődök a megváltoztathatatlanba, ill. töröm fejem mikor tudom legközelebb megváltoztatni... Vannak tervek, beütött egy új ötlet, hol lehetne javítani ezen még az idén... de még kidolgozás alatt. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.09.28. 10:09:15

Gratulálok!Cudar körülmények közt megcsináltad!
idén már csak 1 maraton van itthon ha jól tudom.
november 7.Győr
egy közeli ismerősöm :) is tervezi ott az indulást.

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.28. 18:57:15

@PecsiPeter: Gyanús vagy te nekem! Mennyire közeli az az "ismerős".
Egyébként én is a győrire gondoltam...egy kis győri édes maraton, édes nekem :)
Háááát... még szervezés alatt, én szívesen mennék, nem kéne kétszer mondani.... :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.09.28. 19:44:06

Háááát,a srácot már gyermekkora óta ismerem :) ,több,mint 36 éve :)
nem sokat tudok erről a rendezvényről,csak pár fotót láttam a korábbi évekből.kis rendezvénynek látom,de ettől még persze tud nagyon jó is lenni.Na meg hát a 42 killer,az 42 killer mindenhol...

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.29. 06:03:58

@PecsiPeter: hmmmm... pont 36 éve... :) Asszem nálam is egyre jobban körvonalazódik, hogy elmegyek erre a versenyre. Igen, kis versenynek látszik, én még képeket nem láttam róla. Még azt sem tudom mennyi a nevezési díj. helyesebben megtaláltam, hogy 0 Ft. Na ne már... Meg hogy kapunk-e érmet, de ma szerintem felhívom őket, tetszene amúgy a dolog. Debrecenben futottam már hasonlóan kis versenyen és az a baj, hogy engem a rosszabb idő a maratonon nem elkeserít, hanem felspanol... így muszáj menni :)

monerd2 2010.09.30. 10:04:02

@norcsifut: 37km-nél voltam de nem bírtam végig ott maradni, mert túl hideg volt + tiszta vizes lettem, ezért szerintem téged már nem láttalak. futva könnyebb lett volna... ;)
süti beállítások módosítása