HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

és ezennel előttem áll a még több futás gyönyörű élménye :)

Na de hogy ne legyen már minden olyan egyszerű, ezért most meg már egészségügyi problémával küszködök, ami, mint kiderült másfél éve lassítja az én futásomat, meg persze sok mindenben megkeseríti az életem. Nem is akarom ezt bő lére ereszteni, a lényeg, hogy a többszöri vérvétel, ami sosem sikerül elsőre, csak 8-adjára (tegnap is) eléggé lehangol, vizsgálatok, persze tudom, hogy mások ennél sokkal nagyobb problémával élnek együtt, úgyhogy no panasz. Max. dühít, hogy eddig miért nem jöttem rá erre, mindegy remélhetőleg minden heppi lesz.

Egyértelmű, hogy így a pozsonyi futkorászásom sem jön össze, gondolkodtam a félmaratonon is, de valljuk be, az nem az én távom, és azért nem utaznék ennyit, meg nem fizetnék ennyit... Azért fáj a szívem... :(

Marad a Siófok maraton májusban, remélhetőleg nem 40 fokban vagy legalább nem 39 fokos lázzal. Mert ugye tavaly az volt, még a rajtszámomat is felvettem, amikor éreztem, hogy tök erőtlen vagyok, és nem fog az ám olyan egyszerűen menni... azért így nekilódulni egy maratonnak, ennyire elmebeteg azért még én sem vagyok, úgyhogy fájó szívvel csak szurkoltam a verseny alatt, átérezve a versenyzők fájdalmát és lelkesen osztogattam a szőlőcukrot...

VIII. Wink Maraton Siófokon mindenkinek ajánlom, persze aki bírja a meleget, mert akkor már valószínűbb, hogy meleg lesz...

Tegnapi futásom fél óra volt a tó körül körözgetve, mint egy örült az égből potyogó hóban vagy eső vagy havaseső vagy békák, valamilyen gyerekek, ki tudja. Amikor elindultam, akkor még fel nem tűnt, hogy esik valami. Ahogy kiértem a tópartra (kb. 1,5 perc, közel van:) éreztem, hogy valami potyog, na de ha már Nóri elindul akkor nem fordul vissza, még ha útközben a tóban élő cápa le is harapja a lábát, miközben griffmadarak támadják meg. De akkora marha vagyok, hogy én még így is élveztem, és jól esett, nagyon! Persze az első tíz méteren beleléptem egy jó mély, jeges, havas pocsolyába, de kit zavar, kicsit cuppogok, na és? futok ez a lényeg. Úgy éreztem, hogy kifutnék a világból, de kontrolláltam magam nagyon ügyesen és csak a fél világból futottam ki :)
 

Holnap szeretnék egy órás futásra kimenni, még nem tudom merre, mert a jégkorszak után olvadás van a gáton is, meg baromi nagy sár, viszont nem szeretnék az kb. 500 m kerületű tó körül futkorászni 60000000000 kört (na ezt a számot mondja ki valaki), az emberek fura pillantását látva: "ez még mindig itt körözget", "hú de sok ideje van", "ez meg mi?",úgyhogy lehet átfutok Újszegedébe, és jól végigfutok az általam irigyelt ligetükön.

Mindegy holnap jövök beszámolósdit játszani, ez egy ígéret, amit be kell tartanom.

Addig is pedig üzenem, hagy lobogjon a hajunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (az első sorát meg már mindenki tudja, csak két szó: Fussunk! Fussunk!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr772711164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monerd2 2011.03.07. 01:57:32

mi a gond? vérszegénység? persze csak ha nem titok. remélem hamar rendbejön!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.09. 08:31:31

@monerd2: nem titok, csak nem akartam untatni a közönséget :) pajzsmirigy problémákkal küszködök, hashimoto szindróma, aminek van néhány tünete, ebben tartozik például a testtsúly gyarapodás is, ami küzdelmet okoz, de én erősebb vagyok és megbirkózok vele, meg persze az is könnyebbség lenne, ha nem dagadna-vizesedne lábam-kezem, de ez sem foghat ki rajtam! :)

monerd2 2011.03.12. 00:28:19

@norcsifut: jó a hozzáállásod! :) hajrá!
süti beállítások módosítása