HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Egész pontosan 45 percre sikeredett a mai futás... A gáton indultam csúszkálva a jeges hóban, egy kutya kíséretével, amelyik csak aranyos lehet... :)
Kóbor eb volt, és szívesen kocogott velem egy darabon, majd sportot űzött abból, hogy lehagyhat... Nem csoda, én csak totyogni tudtam a jeges hóban (ami pont elég volt, hogy bemelegedjek), meg különben is neki 4 lába van, nyilván, hogy gyorsabb!!! :)

Végül nem a gáton futottam tovább, csak az első kb. 2 km-en, mert kezdtem megérezni a térdem, hogy van. Úgyhogy elkanyarodtam a híd felé, hogy megismerjem jobban Szegedet. New Szeged látogatása elmaradt, csak futottam egy jó nagy kört a városban, mondjuk néha nem tudtam, hol járok, csak úgy saccra, aztán minden ismerős lett, amit a buszról láttam már utcaneveket stb., úgyhogy utána ment a nagykodás magamban: a Szilérin vagy a József Attila utcán fussak hazáig, úgyhogy végül büszke is voltam magamra.

Gondoltam, hogy meglegyen az egy óra, még futok pár kört a tó körül, de már a végére eléggé átfagytam, főleg a lábaim, mert csak egy futónadrág volt rajtam, így lemondtam a dologról. Fél 6-ra értem haza és mostanra sikerült átmelegednem.
Naggggyon jó volt!!!

Holnap jó lenne a gáton futni végre, bár nem hinném, hogy holnapra elolvadna és fel is száradna a talaj, lehet, hogy a tó körüli futkosás lesz csak, mert a városba sötétben nem indulok el, márpedig csak akkor lesz időm elindulni.

Lobogjon a haj továbbra is!!!! vagy legalább a sapka végén a bojt :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr282713404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása