HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

a csonthártyagyulladás, de azért még nem szeretném elkiabálni.
Tettem egy ígéretet: ha futhatok a félmaratonon Debrecenben, akkor egy hétig pihentetem a lábam. Bár nem terveztem betartani, de mégis sikerült valamennyire.

Csak szerdán voltam futni megint Szabival és Ádámmal egy beszélgetős futáson:
9.4 km 01:05 Jó erős széllel.

Csütörtökre hiába beszéltem meg Szabival a futást, számomra elmaradt, mert dokihoz mentem és volt egy kis, vagyis sok csúszás és fél 9-kor végeztem.
Pénteken amikor lett volna időm futni, akkor gyomorfájdalmakkal küzdöttem (nem tudom mi lehetett), de szerencsére elmúlt és este még el tudtam menni a csajbuliba :) micsoda szerencse :) És ez a buli egész hétvégére ráírta a bélyegét. Mert ugye hajnali 5-kor értem haza, aludtam másfél órát, majd hazautaztam szüleimhez. Aludtam még másfél órát és már el is érkezett a délutáni programok ideje. Este bowling, amitől izomlázam lett!!!!!!! ezen teljesen el vagyok hűlve, és nem a karomban!!! hanem a fenekemben!!! kész. ennyire puhány vagyok. Pedig nem éreztem ennyire keménynek a dolgot :)
Bowling után vacsorameghívás teljesítése, éjszakába húzódóan eszegetés-iszogatás hajnali kettőig. 8-kor kelés, az új helyen alvás miatt nem tudtam normális aludni sem. Szóval ezek után aki képes másnap kimenni futni, akkor emelem a kalapom. Én nem tudtam. Egész nap olyan fáradt voltam, hogy csak lézengtem. Este meg nem bírtam elaludni!!!! Ki érti ezt?!

Azt azért megjegyezném, hogy futás csak egy volt, de mozgás volt több is. Az edzésnaplómban nem vezettem eddig, csak a futásokat, de múlt héttől ezeket is beírom. Callaneticset csinálom és szeretnék minél hamarabb a super verzióig eljutni. Nagyon jó ez a torna, érzem, hogy egyre hajlékonyabb vagyok. Már az első edzés után megéreztem, hogy rugalmasabb vagyok, ami a futást is javítani fogja (szerintem), de a héten majd kiderül...

Nos ezennel megszületett az első bejegyzés, ami nem csak a futásról szól.
Az én fejemben meg megszületett egy terv, ami meg a sportról szól, hamarosan be is számolok róla, de addig egy kis reklám :) Na jó majd a következő postban.

És igen a továbbiakban: a hétre erős hetet tervezek, az előző pihenős után. És lelkiekben készülök a Siófok maratonra, amit már nagyon várok és nagyon jó lesz!!!!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr532835638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.18. 12:19:52

Na ez tök jó,hogy jobban vagy!Bár a pihentetést nem vitted túlzásba :).
Változások vannak vagy mi ez az éjszakai élet? :):):)
"Aki éjjel legény az legyen nappal is!" :):):)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.04.18. 15:42:42

Nekem is sípcsont kínjaim vannak, de csak a bal lábamon. A 2-4. km között piszkosul fáj, mintha görcsben lenne ott az izom, de aztán elmúlik. Neked is ez a tapasztalatod? Mindkét lábad fáj, vagy csak az egyik?

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.04.18. 17:53:32

@PecsiPeter: Ó, hogy hányszor hallottam ezt a mondást a hétvégén :) változás? én mindig is ilyen voltam :):) nem tudok egy helyben ülni, ebben nincs semmi új :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.04.18. 17:56:27

@BGy: Nekem mindkét lábam fájt, úgy kezdődött, hogy egyszer begörcsölt az egyik vádlim, és utána furcsán futottam, gondolom emiatt fájdulhatott meg sípcsont. Ha bemelegedés után elmúlik, akkor az kezdődő csonthártyagyulladás lehet nálad is. Nekem is úgy volt eleinte, utána már végig fájt a sípcsontom a hosszabb távoknál is.

laciii79 2011.04.24. 11:57:40

@BGy: @norcsifut: Igen, ez a csonthártya gyuszi előjele lehet. Nekem is volt ilyen, hogy bemelegedés után elmúlik, aztán lett olyan is, hogy egyszer csak már nem múlt el.
Jön a jó tanács: pihentetni. De ilyen időben??? Ááá, ilyenkor menni kell, és bízni abban, hogy továbbra is elmúlik majd, ha bemelegszik...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.24. 23:31:03

@laciii79:
@norcsifut:
türelmetlenek és óvatlanok vagytok! :):):)

laciii79 2011.04.25. 09:34:11

@PecsiPeter: Peti, hogy Te mennyit fejlődtél ilyen téren is?! Döbbenetes! :-)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.04.25. 12:10:39

@PecsiPeter: A futók már csak ilyenek :) Te meg a mértékletesség mintaképe :):D
@laciii79: hát igen, ha menni kell, hát menni kell, hív a jó idő és a természet, de bezzeg télen nagy hóban, hidegben semmi bajom nem volt! :) Peti meg nagyon fejlődőképes :) és vasember-képes )

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.25. 21:02:43

@laciii79: @norcsifut:
hát igen-igen :):):)
változni sosem késő :):):)
na majd csak figyeljetek ha 100%-os leszek! :):):)
adok a kiliknek csak úgy,mint Ti!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.25. 21:03:51

@norcsifut:
aztán volt-e sok locsolló a Kishölgynél? :):):)
süti beállítások módosítása