HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Itt volnék. Múlt héten nem tudom mi volt velem, vagyis tudom, elég sok lehangoló és szomorú esemény történt, így elmaradt az írás. De most pótolván itt volnák. :)

És hát 2 hete:
K: 5,5 km 38:09
Sz: 9,4 km 01:01
Cs: 5,5 km 37:29

Hétvége: buli + pihenés, bár amikor ott voltam nagyon megbántam, hogy nem vittem a futócipőt, de hát ez van. Nem gondoltam, hogy lesz lehetőség. Tanulság: futócipőt mindig vidd magaddal bárhová mész!

Múlt hét:
H: 9 km 48:48 Ami még még mindig misztikum. Elég sok időjavítás, ha ez így igaz. Új futótársammal, Lacival futás, aki persze jóval gyorsabb nálam. Egy amolyan dumafutás volt. Este 10-kor indultunk, kellemes idő volt és persze sötét. Még sose futottam át Új-Szegedre, meg a hidakon, ami nagyon jó élmény volt. Kifejezetten szép éjszaka (is) a város. Lehet Laci hatott rám ösztönzőleg és tényleg ennyit gyorsultam? hú nóz? Ezért muszáj lesz máskor is együtt futni, hogy kiderítsük. serlok hólmz. :)
Amúgy nagyon dezsávű érzésem volt, középiskolás koromban edzettem unokatesókkal, akik sokkal gyorsabbak voltak nálam, és nagyon ösztönöztek (az egyik 3:25 alatt futotta a maratont). Akkor már az 5 perces ezrek is simán mentek. Lehet megint eljön az az idő. Jó volna... :)

A hét többi részében igen szomorú és döbbenetes dolgok történtek. És sehogy sem jött össze a futás. Vasárnapra már elhatároztam a 30 km-t, de úgy gondoltam, hogy szombaton azért elmegyek egy 5 km átmozgatósra, amit csak a szakadó eső, villámlás, viharszerűség akadályozott meg. Ekkor már igen erősen jelentkeztek az elvonási tünetek, ami a másnapi 30 km-t eredményezte.

V: 30 km 03:35 de erről egy külön bejegyzésben:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr283095595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.07.25. 23:05:27

Bizony, muszáj lesz máskor is együtt futnunk, nem úszod meg! :-)
süti beállítások módosítása