HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

De én még mindig pozitív vagyok! :)

Nem is tudom hol kezdjem... Talán ott, hogy miért maradt ki egy teljes hét a futásból. ó máj gád! egy teljes hét!!! Bár nem akarom túl részletezni, történt egy szomorú dolog a családban, amitől nem volt kedvem semmihez. Dolgozni, persze dolgoztam, de ott vagy gyerekekkel vagy felnőttekkel vagyok körülvéve, szóval nincs idő gondolkozni. Ez így jó is volt, munka munka munka. De kerültem a gondolkodós helyzeteket...

Most ott tartok, hogy lemondtam. Mármint a siófoki terveimről. Nem akarok felkészületlenül menni. Egyelőre örülök, ha heti 2-3-szor kijutok futni és aludni is van időm mindemellett, nem hogy még koncentráljak valami kötött edzésre.
Jövő héttől nyelvi hetek lesznek a suliban, ráadásul felkértek, hogy legyek teljes állásban, aminek nagyon örülök, csak hát úgy hogy van egy másik teljes állás, már egy kicsit húzós lesz. De lehet erre nemet mondani?! Nem baj, majd 80 évesen pihenek, most pedig élvezem, hogy milyen szerencsés vagyok, azt csinálom, amit szeretek. Így a napjaim kb. így néznek ki: fél nyolctól munka az egyik helyen, délután 4-ig, majd hazarohanás, készülgetés, ebéd stb. fél hattól kezdés a másik helyen este 9-ig. Hazajövés, készülés a másnapi órákra. Egyszerűen nem tudok felkelni 5-kor, hogy kimenjek futni. Szégyen nem szégyen, muszáj legalább 6 órát aludni, hogy bírjam. Mondjuk így nem vagyok fáradt, szóval jó, csak baromira hiányzik a futás.
Ha véletlenül van egy kósza órám, biztos rohanok ki futni (már a futáshoz is rohanok:). Hát nem tudom, gyakorolni kell időt beosztani.

A héten szünet volt az egyik munkában és festés a lakásban. így már sikerült kétszer kijutnom, ma meg holnap is szeretnék, de megfáztam, amit teljes meglepődéssel fogadtam, már nem is tudom mikor fáztam meg utoljára... Mindegy, ha nem leszek lázas, tuti kimegyek.

Egyébként meg mondtam már, hogy nem csak melegben, nyáron, hanem ősszel is imádok futni. Még most nem kell annyira beöltözni, az ősz színeit meg nagyon szeretem. Ennek ellenére már megint várom a hóban futást, a téli beöltözős futásokat. Konklúzió: futni bármikor jó! (nekem, csak jussak el odáig)

Elkalandoztam egy kicsit, most pedig próbálok visszakalandozni.

I do my best! :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr333355108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.09. 00:34:38

Ennyit dolgozni...
Workaholic :)
Így én sem mennék hajnalban futni,a kialvatlanság extra gáz,abszolút megértelek!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.11.09. 21:34:31

@PecsiPeter: Na bumm, tényleg munkamániás lennék? ez költői volt, főleg ha igen a válasz :)
Te biztos kimennél még így is futni, és nem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről vasember :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.25. 16:48:02

Nagyon "el vagy tűnve" megint:(.
Boldog Ünnepeket!

TSzabi 2012.01.12. 09:11:55

Futótársnő!
Tessék életet lehelni ebbe a szuper blogba, mert itt az új év, 2012-őt írunk, futásra fel!
süti beállítások módosítása