HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Kíváncsi vagyok meddig tart.

Elég nagy fordulatok vannak most az életemben és nem győzök kanyarodni :)
DE a futás:
A vivicitta jobb lett, mint vártam, életem legjobb idejével, nagyon jól éreztem magam. Fújt a szél néhol erősen szemből, de kellemes hűvös volt. Tiszta futó idő. A táv második fele gyorsabb lett, mint az első, így alakult végül 02:04:12 re a célidőm. Nagyon örültem, úgy éreztem, hogy visszatért az a Nóri, aki régen is voltam. Ekkor már nem féltem (annyira) az májusi maratontól.

Aztán volt még a Rak-party futás itt Szegeden a szegedi futótársak társaságában :) A 22 km-es távon indultam és nem terveztem nagy időt futni, főleg, hogy előtte való nap futottam 26 km-t edzésen. Ez csak amolyan "szokniameleget" futás volt. És hát így is jól sikerült :) Ekkor már tényleg kezdtem egy jobban bizakodni a maraton felé. Mert tudom, hogy ez már a 9. maratonom volt és mindenki elvárja ilyenkor, hogy hűűűű mennyit javítottál??? - Tegnap is kaptam egy ilyen kérdést... De én mégsem érzem úgy, hogy nem jutottam sehová. Még csak most kezdek korban is maratonfutóvá válni, és egészen máshogy állok ehhez a távhoz, mint régen. Ettől függetlenül most bennem van, hogy igazán jó kis időt fussak a 10. maratonom októberben, de erről majd később.

Szóval Május 19. Wink Maraton Siófok
Szikrázó napsütés, lágy szellő, kék Balaton. Szupppper volt, bár néha úgy éreztem, hogy csak elképzelem, hogy itt verseny van. Szurkolás 0 a négyzeten volt, egyszer kaptam egy nagy éljenzés egy német csapattól a vasútállomásnál és nagyon jól esett. Tényleg olyan volt, mintha edzésen futottam volna nagyon szép környezetben.
És hát: 04:47:35 életem legjobb idejével végeztem abba :) a versenyt.

Mostanában rég futottam hosszút, nem tudom miért, de elmúlt ez van. Most sok tervem van a hosszú futásokra meg sok program augusztusra, kérdés hogyan tudnak megvalósulni a hosszú futások ezek mellett a programok mellett.

Tervek:
Szeptemberben: Paks atomfutás 33 km
Majd pedig a Spar maraton

Aztán meglátjuk mi jön össze. Emellett pedig igyekezni kanyarodni a fordulókban. Mindenképp könnyebbség, hogy a munkahelyeim száma megcsappant: most már csak egy van. Saját döntés, és mint kiderült, jó döntés :)

Na de most aztán futásss!!!!

És igyekszem majd ezután többet jelentkezni I promise :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr374703087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása