HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

03.
augusztus

3.

norcsifut  |  2 komment

Tegnap (hétfőn) 10.4 km lett megint 01:07-el.

Ez egyáltalán nem jó, de tudom, hogy az utolsó 400 m-en rontottam el. Szegedi vagyok (már egy hónapja), a gáton szoktam futni és útvonaltervezőben néztem meg, hogy 5200 m ameddig én futni szoktam, aztán fordulás vissza. Eleinte csak azt néztem, hogy fél óra oda, fél óra vissza, az kb. 10 km. Nos, múlt héten amikor ugyanígy futottam, odafele szakaszom 33 perc lett és visszafele ugyanennyi. Ez a cél, visszafele mindig jobban futni, vagy legalább ugyanannyit. Tegnap odafele 32!!! perc lett, na mondom, ezt megtartjuk, legyen legalább 01:05, de tudtam, hogy simán lesz ez még 04 is! Csak nem számoltam a hasgörccsel. már a fordulónál is éreztem, de ilyenkor próbálok nem törődni a fájdalmakkal, sikerült is. Az utolsó pár száz méternél néztem az órám, és hűűű ez meglesz, mikor is nagyon elkezdett görcsölni a hasam, nos onnan már tényleg csak totyogtam.

Mindegy a lényeg a lényeg, ma másfél órás futást tervezek, vagy legalább valami kereszteződésig futok, hogy tudjak távot is nézni az útvonaltervezőben. Remélem nem tötyögöm el az időt és időben indulok, ami az jelenti, hogy legalább fél hétkor, hogy ne sötétedjen rám. Tegnap is fél nyolckor indultam és a végén már igen sötét volt.

Az jó lesz ha minden futásomról ilyen rizsaáradattal számolok be, de hiába, a futásról órákat tudok beszélni, mert FUTNI JÓ!!!!!! Ehhez hozzátenném, hogy már két barátnőmet is megfertőztem ezzel a szlogennel, és hatásomra kezdtek el futni. Az egyik közülük megrögzötten utálta az egészet!!!

A másik jellemzőm, hogy számokat nem tudok megjegyezni, de a futóidőimet kívűlről fújom. Beteges ugye? Na jó, én már csak ilyen vagyok.

Kellemes futást mindenkinek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr302195223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.08.09. 17:32:54

Üdv a futó-blogolók, illetve blogoló-futók táborában.:)
Kicsit irigyellek, hogy Szegeden futkározhatsz, szép város és sokkal több lehetőség van megválasztani a "futópályát", jobb a levegő is, mint Pesten...

Az előéleted olvasva szerintem a tervezett IM is hamarosan menni fog. A maratonra kell igazán ráedzeni, az úszás és a bringa meg megy majd magától (kis túlzással).:)

Hajrá!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.08.09. 18:56:43

@gabsy: Köszönöm szépen a kedves fogadtatást :)
Igen, Szegeden futni jó, eddig egy kisvárosban éltem, ahol nem igazán voltak adottak a körülmények. Ezen kívül még Békés megyében a 44-es főút mellett a kerékpárúton, ott főképp 15 fölötti km-eket. De itt Szegeden is 50 m-t kell sétálni a gátig.

Az IM egy távlati terv, már régen is foglalkoztatott a gondolat, de most így jobban utánanézve a dolgoknak, teljesen beleéltem magam. A maratonra edzés folyamatos, állandó, bringához egy jó bringa kéne, az úszáshoz meg megtanulni úgy úszni, hogy a fejemet is beleteszem a vízbe. Szóval...de vallom, hogy minden elhatározás és kitartás kérdése.

látom neked is van blogod és hogy te is futsz, sőt bringa is, így rögtön első pillantásra! Tök ügyes vagy!
Neked is hajrá!:)
süti beállítások módosítása