HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

18.
augusztus

7.

norcsifut  |  Szólj hozzá!

Hát itt volnék a nyaralás után beszámolni.
A múlt hét nem úgy sikerült ahogy terveztem, úgyhogy ezennel kinevezem pihenőhétnek, úgyis rámfért már. Szóval:

Sze: 8 km 51:00
Cs: 5 km iramjátékkal tarkítva
Szo: 12 km +400 fok 1:23
össz: 25 km
Ennyi.

szóval azért lenne idelisabb mindent rögtön leírni, mert akkor nem felejteném el. :) Cavinton.

Na jó a szombati futásról van mit írni... 20 km-nek indult. Húgom kísért biciklivel, hozta a hűtött vizemet, meg a bézból sapkámat, de nem vettem fel, gondoltam, biztos nem lesz annyira meleg... de annyira meleg volt, hogy az első 20 m-en fel is vettem a sapkámat, különben tuti felforrt volna a fejemben lévő cucc.
Az eredetileg 10 órási indulást sikerült elhúzni fél 12-re és ezúttal nem csak az én hibámból :) Kerékpárúton futottam a 44-es főút mellett, szélmozgás nuku. Annál több párás levegő, az út mellett végig kukoricatábla, meg napraforgótábla volt, néhol nádas, elég fullasztó volt. Amikor eldöntöttem, hogy azért megpusztulni nem akarok, vissza is fordultam a következő településnél és elkezdett rázni a hideg. Nos, ez nem éppen normális hőségben, még jó hogy egy kút mellett vezetett utunk, rögtön megálltam, lelocsoltam magam vízzel, teleittam magam, tiszta víz volt a ruhám... utána jobb lett, de akkor meg a hasamban lötyögött a víz, mindegy ezt is szokni kell. Végül jócskán időrontással, de bevégeztem a 12 km-emet. Nem baj, szokni kell a meleget is, mert a félmaratonon még lehet hőség, az időjárás nem tudja, hogy akkor már szeptember van és az emberek szerint ősz. :)

Vasárnap nyaralni mentünk Balatonlellére, úgyhogy akkor engedélyeztem magamnak egy kis pihenőt, de nem bírtam sokáig, mert hétfőn kimentem Lellén futni. 49:35 percet futottam, kb. 8 km, este már rámsötétedett amikor befejeztem. És iszonyatosan jó volt, jól is esett, meg a Balaton mellett futni egy élmény!!! Mindenkinek javaslom, próbálja ki ha teheti és még nem adódott lehetősége, mert nagyon jó!!!! Ráadásul sok futóval is találkoztam, az egyik lány még vidáman rám is köszönt, egy kicsit elbambultam, de azért reagáltam és nagyon jól esett. Elfutottam a szálláshelyünktől 25:34 percet, ott egy kicsit megálltam, mert lementem a vízhez gyönyörködni egy kicsit a kilátásban, majd vissza, úgyhogy jócskán javítottam is a visszafele vezető úton, ráadásul el sem fáradtam.

Tegnap éjfél előtt nem sokkal értünk haza, úgyhogy akkor már nem mentem ki, asszem ez érthető. :) Ma pedig 37:26-ot futottam, 6 km.

Igyekszem sűrűbben dokumentálni, vagy több Cavintont szedni. :)

és persze FUTNI MÉG MINDIG JÓ!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr612231555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása