HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

nekifutás bejegyzés ügyében. Csütörtökön szépen leírtam futásom és nem tudom miért, de nem mentette el, pedig elég sűrűre van állítva a mentés. Feldühített, így nem kezdtem újra, meg már fáradt is voltam.

Na de most!

CS: 6 km
Sz: 8 km
V: 9 km
Össz: 23 km- nagyon kevés!!!!

Hétfőn, kedden, szerdán nagyon szerettem volna kimenni futni, de önhibámon kívül nem jött össze. Ezeken a napokon nagyon későn végeztem, és ráadásul ebédelni sem volt időm, így amikor 6-7 körül hazaértem, akkor vacsoráztam/ebédeltem, így tele hassal nem ment volna a futás. Csütörtökön már rámsötétedett, ezért le kellett rövidítenem utamat. Tegnap jó volt, pont így terveztem, viszont a mai futás nagyon el lett szúrva. Szerettem volna legalább két órát futni, olyan 18-20 km-t, de buta módon az új cipőmben indultam el. Rosszul kötöttem meg a fűzőt, ezért eleinte zsibbadt a lábfejem, túl kicsi zoknit húztam, emiatt kitörte a sarkam-vízhólyagom is van most már. Plusz szerintem ez a cipő full-aszfaltra van kitalálva, újabb típus, mint az előző cipőim, zselés talpú és csak száguldottam ahol járda volt, egész ruganyos, de ahol a sáros, füves, felázott gáton futottam, ott kész szenvedés volt.
Legközelebb, ha gáton futok, a régi cipőmet húzom.

Okulva az eddigiekből jövő hétre/héttől a cél:
1. Hétfő és szerda között beiktatom a hosszú futást, talán még nem késő, az edzéstervben szombatra volt kiírva, de ez még belefér, sőt úgy érzem kell.
2. Ebédelek, mindenféleképpen, hogy este ne akarjam felfalni még a küszöböt is.
3. Kedden és csütörtökön keresztedzésként elkezdek kondizni, persze nem azért, hogy Rambó női megfelelője legyek, csak erősebb hasizom és karizom a cél, akkor gyorsulhatok futásban (Minden út a futáshoz vezet:)
4. Bevezetem a városi futást, most már sötétben - csak meg kell szokni. Láttam amúgy másokat is futni így este-fele, 8 körül, úgyhogy biztos fogok még sorstársakkal is találkozni.

Már csak két hét a maratonig!!!!!! Nagyon várom!!!!! És kíváncsi vagyok milyen idő lesz...

Mindenkinek jó edzést, és gratulálok a triatlonistáknak, néztem ám :) Igaz, csak délutáni női futamot, meg főleg a futást vártam, ügyesek voltak a magyar lányok!

Fuss a futásért! (újabb nagy sikerű szlogen)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr622291129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása