HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

kissé elmaradoztak a bejegyzéseim mostanában...

Azért futok. Vasárnap volt 6 km, minden héten kedden pedig kosarazni járok, ami tök jó. Főleg, hogy gyorsít. És ez kell nekem. Remélhetőleg a heti 2-re tud emelkedni, ez nem rajtam múlik, de jó lenne. Kosarazni nem tudok, meg a magasságom sincs meg hozzá, de én jót mókázok, meg azért beleadok amit tudok. A társaság pedig kitűnő :)

A futás lehetne több, de az az igazság, hogy felemészt egy kicsit a munka.. és tényleg nem tudom hova zsúfoljam be. Este 10-11-kor azért nem merek már kimenni egyedül. Lehet, hogy alaptalan a félelem? Marad hétvégére. Bár akkor is dolgozom, de azért ott könnyebb besúvasztani.

Ami hír még mostanában, hogy nem írtam, de a maratonon tönkrement a futóórám. A szerelő azt mondta, hogy zárlatos lett. Ami nem is csoda, 30 km-nyi eső után. Meg hát nem is volt az a csúcstechnológia. Az utolsó km-en mehetett tönkre, mert emlékszem nem sokkal a 42-es tábla előtt még működött.
Egy szó mint száz, óra nélkül futok. Ez van. És ez is lesz még egy darabig. Én kértem a Jézuskától szülinapomra, ami hamarosan bekövetkezik, egy egyszerű órát, majd meglátjuk mit hoz. A család már tudja, hogy nekem bármi jöhet ami futással kapcsolatos, bárminek örülök :) Ez most nem célzás, ők nem olvassák a blogot :)) Meg aztán lehet a Jézuska csak karácsonykor dolgozik :)
Most érzéssel, km-eket futok. Szeretnék menni a Miskolc vagy Győr maratonra, de olyan távolinak tűnik, pedig jővő héten lesz. Lélekben valahol elvesztem, úgyhogy most nem is hangolódtam rá... A siófoki félmaratonra már nem hiszem, hogy megyek, lehet, hogy már csak jövőre maradnak a versenyek.
Nem tudom... Most sok dolog képlékeny... Maradnak a szintentartó edzések, aztán meglátjuk.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr832386630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása