HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

De nem elkiabálni ám! :) Namármost a tegnapom úgy nézett ki, hogy elmentem orvoshoz, nem a lábam miatt, de ha már ott voltam megemlítettem. Persze a válasz: 1-2 hétig no futás. Hmm... De ők nem tudják?! Én függő vagyok és itt a bizonyíték:
http://videoklinika.hu/videok/knoll_hosszutavfutas_

A doktor úr is megmondja és ha ő mondja, az bizony úgy is van. Aztán kutakodtam, hogy hogy s mint kezelgethetem, végül ezt találtam:
http://www.futas.net/cikkek/serules/sipcsont.html

Ebből meg kiválasztottam azt a részt ami rám vonatkozik, mert érintésre még nem fáj, járás közben sem érzem, ezért az utolsó verzió, ami nagyon tetszik mert:
"Ha a sípcsont ínhüvelygyulladása az idény elején következik be, akkor egy bizonyos mennyiségű futás segíthet a gyógyulásban." És én ezt vettem figyelembe, csak segíthet. Na jó azért nem őrült módjára.

És tegnap elkezdtem a kezelést: jegeltem 2*10-15 percig, felpócoltam, dunsztoltam, épp, hogy a gázt nem gyújtottam alá, mint a befőtteknek. Kenegettem Bendzsivel, ma is egész nap felpócoltam, próbáltam nem lógatni. És ma következett a főpróba:

Próbáltam nem tízen km-t futni, így 7 km lett 48:24, teljes mértékben lassú futás, óvatosan, a töltésen, lehetőleg a füvön éééés nem fájt! na jó egyszer belenyilalt, mikor kezdtem elbízni magam már visszafele, de akkor visszavettem a tempóból, és szép nyugisan kocogtam tovább. Hazajöttem alaposan lenyújtottam és jött megint a jegelés, kenegetés, felpócolás. Szerintem így jó lesz, ha még vasárnapig kimegyek futni, akkor is csak rövidet, lazán, aztán majd jövőhéten jöhetnek a gyorsítók, ha nincs baj, márpedig nem lesz ugye? már miért lenne? Rendbe jön és kész én ezt már eldöntöttem, és nem ajánlom, hogy az alsó lábszáram ezt másképp gondolja, neki ebbe nincs beleszólása! :)

Szóval ez számomra az örömhír!
Meg az hogy szuper az idő és itt a futószezon, sok futót látni és ez jóóó!

Na futás!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr742769328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.25. 15:09:49

Örülök,hogy javulsz!
Okosan kell csinálni a dolgokat.
süti beállítások módosítása