HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Adat: 16 km 01:52 perc futás

Szóval vasárnap délután nekilódultam. A cél közel 2 órán keresztül futni, lassan, komótosan. Azt hiszem ezt sikerült megvalósítani, na jó leszámolva azt a 8 percet, de már nem volt merre futni, elfogyott az út :)

Először is örültem, hogy nem esik az esőt, de így is eléggé nyirkos, hűvös idő volt. Sikerült megfáznom, tegnap fájt a torkom, de szerencsére magától elmúlt, a köhögés meg még mindig megvan, de az is elmúlik egyszer...

Lábfájás: jelentem csak az első húsz méteren, utána egész végig semmi és ennek nagyon örülök, akkor azt hiszem megúsztam. De azért nem hősködtem, és inkább tegnap elrendeltem egy pihenőnapot, ami csak egy kis súlyzós edzést tartalmazott, lábat kímélve.

Fel volt ázva a gát töltés :) ami eleinte egy kicsit zavart, de végül megszoktam, meg a sár azért nem tapadt, csak amikor kb. 5 km után átértem egy másik töltésszakaszra - hiába ezt jobban nem tudom elmagyarázni - nahát onnantól eléggé szedtem fel a sarat, jó vastag lett a cipőm talpa, mint egy modern holdjáró, de próbáltam nem foglalkozni vele. Úgy volt, hogy cipővel elhordom a töltést, de aztán feladtam :)

Visszafele azért sikerült gyorsulnom is, és egyáltalán nem esett nehezemre. Ez így átlagban 7 perces ezrekre jön ki, persze, tudom, ezzel most nem kéne foglalkozni, de azért mégis. Végül is jó volt és a végére sem fáradtam el, csak lefagyott az orrom. Úgyhogy ha valaki arra jár és talál egy orrot, akkor kérem hozza utánam, itt lakok a Sás utcában.
Köszi :)

Mai napra iramjáték van tervezve. Csak okosan, szépen.
Azt hiszem nagyon jól tettem, hogy múlt hét péntek-szombat kihagytam az edzést, mert ezzel is pihentettem a lábam. És türelem fájdalom nélküli lábat terem. Nagyon jót tett a jegelést meg a felpócolás. Még most is igyekszem nem lógatni a lábam.

Jövő héten félmaraton, már nagyon várom a versenyt, időileg persze azért vannak elvárásaim, de valójában ezt egy edzésnek fogom betudni a Balaton Maratonra, mert ugye a maraton az én távom. Hétvégén megint tervezek egy hosszabbat, mondhatni még hosszabbat, meg lesz a T-home-os futás, amelyen illik megjelenni, jó buli lesz :)


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr372781756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása