HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Úgy látszik sikerült kilábalni a sípcsontgyusziból, remélem most már semmi komoly nem lesz...

Tehát a múlt hét:

Szerda: 9,4 km 01:00:39 Kb. a 2. km-nél görcsölt a jobb talpam és a bal vádlim. És tudom is, hogy miért: már jó pár napja nem szedtem a magnéziumot, és hát ennyit számított. Azóta szedem rendesen és egyszer sem görcsöltem. Végül meg kellett állnom és nyújtani, utána jobb lett, sikerült a második felén behozni a lemaradást - fél perccel jobb lett.

Péntek: 9,4 km 01:00:27 Attól tartva, hogy esetleg megint görcsölni fog a lábam, az első felét, a jaj, el ne fáradjak tempómban futottam, azért a második felén volt dolgom és sikerült megint behozni a lemaradást: első fele: 31:32. Nagyon jól esett, igaz az utolsó 200 méteren csatlakozott hozzám egy rovarféleség, aki csak a szememben talált helyett, de most ez sem tudott felbosszantani, inkább szépen hazahoztam őt is. Sajnos nem élte túl az utat... :)

Szombat: 8 km 00:54:10 Nagyon éreztem, hogy melegebbe futok, mint szoktam. Ehhez még hozzá kell szoktatnom magam, mert májusban már előfordulhat, hogy 30 fok lesz, így fel kell készülni a legrosszabbra is.
Az első felét ennek tükrében megint eltötyögtem: 28:22, de a második felén sikerült megint gyorsulnom, ha utánaszámolunk.

Vasárnap: 4 km Időről nincs adat, mivel nem mértem. 3 km bemelegítés után 5*100 m sprint 100 m-es pihenőkkel, azaz fartlek. Nagyon nem szeretem ezt a futásformát, de most ez következett. És nagyon jól esett, el se fáradtam, még az utolsó százast is ugyanúgy meg tudtam gyorsulni - persze magamhoz képest :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr792858721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása