HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Tudom, tudom, már megint kések, szünetelek stb.
A legutóbbi bejegyzésem óta nyaraltam (Balatonoztam), lánybúcsúztam (nem az enyém, de azért odatettük magunkat:), és szert tettem egy második állásra (fantasztikus). Összefoglalva: nem unatkoztam és azt hiszem ezután sem fogok. Nagyon jól érzem magam, sokat kell dolgozni, de imádom, ám mégis van egy kis bökkenő: a futás!!!! Nem hagyom abba semmi kedvéért, csak bele kell rázódnom, hogy a napomba hova tudnám bezsúfolni. Eddig elég nehezen ment: vagy le kellett rövidítenem a tervezett távot, vagy el sem sikerült jutnom odáig. Úgyhogy most ezen stresszelek, de persze megoldom :)

Az augusztus a fent említett okok miatt el lett lazázva. Nem vagyok naív, a 2 órán belüli álomidő marad novemberre, ez már ugrott. Most a újabb célkitűzés: 2:15-ön belüli futkorászás.
Viszont a maratont szerintem meg tudnám javítani, ezt majd a félmaraton után fogom végiggondolni.
Ettől függetlenül várom már nagyon a vasárnapot. Ez az időeredmény mizéria nem tudja elvenni a kedvem a futástól. Lehet, hogy csak túl pozitív vagyok...
Nagyon ideges tudok lenni, ha nem jutok ki futni, főleg, ha be is tervezem és ez már nem egyszer előfordult az utóbbi időben... És ha a vasárnapra gondolok ki tudnék ugrani a bőrömből. Csak azt sajnálom, hogy addig nem érkezik meg a futóblogos póló, amit rendeltem, muszáj lesz az saját feliratozású pólomban futni :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr13193218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beata77 2011.09.10. 21:50:56

Szia Nóri!
Nagyon nagyon köszönöm a segítséget, nagyon sokat jelentett, így első bálozóként! Novemberi félmaratonra, remélem, együtt megyünk!? Haza hoztam a kutyámat, Emmát, és azóta sem tudok betelni vele. Nagyon várom, hogy együtt futhassunk újra! Na, meg a sörözést se felejtsük el!
Puszi!
Beáta

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.09.14. 21:43:58

@Beata77: Szió!
Jujj de jó, hogy írtál :) Ugyan, te tök ügyes voltál és simán megvolt az a félmaraton, szerintem egyedül is ment volna. Igen-igen, én nagyon tervezem a novemberi félmaratont! Titkon azt remélem, hogy addig megtanulom beosztani az időmet... tudod chi conosce? :)
Jaj, Emma, majd mesélned kell ám róla, írj emailt, meg majd megyek én is veletek futni. Tök jó lesz! Sörözés meg ismételten naná!!! Tényleg, ha van időd, szólj és esti-futunk egyet, utána meg sörözünk, tudod: naná! :)
süti beállítások módosítása