HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

09.
augusztus

5.

norcsifut  |  Szólj hozzá!

itt vagyok, hogy összefoglaljam a múlt hetemet:

H: 10,4 km 01:07

Cs: 4 km benne fartlek +hasizomerősítés

Szo: kb. 13 km 01:25

V: 10,4 km 01:07

Össz: 37,8 km

A szombathoz lenne hozzáfűznivalóm. Először is délelőtt 11-kor indultam, gondoltam a verseny is körübelül ilyenkor lesz, szokni kell a délelőtt futást is. A lakásból úgy tűnt, hogy hűvös az idő, még gondolkodtam is, hogy rövidujjúban menjek-e vagy ujjatlanban... végül ujjatlan mellett döntöttem, mint később kiderült jól. Szóval elindultam. Arra futottam, amerre a 10,4-es távjaimat, gondoltam most tovább futok. Még a múltkor kifigyeltem, hogy a szokásos fordulómnál van egy kút (én közkifolyónak hívom - mások röhögtek már ki emiatt:). Pont jó helyen, így ha tovább futok frissitőpont megvan.

Közben kiderült, hogy nemhogy hűvös van, hanem meleg, péntek este felázott a gát, és néhol saras is volt, meg párolgott. Szóval fülledt meleg. Mindegy ezt is muszáj szokni. Odértem a fordítópontomhoz, leszaladtam gyors a közkifolyóhoz és THE KÖZKIFOLYÓ DOESN'T WORK!!!!!!!!!! Küzdelmeim végén egy kicsit megrugdostam, bár sok értelme nem volt, így sem jött belőle víz, na de ott mellette van egy italbolt. Bravó, Nórikának meg egy fillérje sincs. Rögtön összeesküvés elmélet: biztos az italboltos rontotta el a kutat, hogy mindenki bemenjen venni vizet. Cseles. Nagyon cseles. Tanulság: legközelebb viszek 200 Ft-ot és veszek ásványvizet.

Oké. szóval a kútnál vagyok, szomjas vagyok, de menni akarok tovább, szóval megyek is. Onnantól kezdve már teljesen kifutottam a városból. és nagyon szép környezetben futottam, még a fű sem volt olyan nagy... Aztán gondoltam ne fussak messzire, mert vissza is kell menni VÍZ nélkül, úgyhogy 1-2 km után vissza is fordultam. A visszafele a vízhiány következtében igen szenvedősre sikeredett. Olykor-olykor leszaladtam a gátról az utcákra hátha találok kutat, de persze sehol és már olyan voltam mintha sivatagban lettem volna 3 napja, mert halucináltam, mintha kutat látnék és mire persze odértem már nem az volt... Mindegy végül hazaértem és jutalmam másfél liter víz volt. Ja és annyira nem volt meleg, hogy le is égtem!

Szombaton vettem magamnak 8000! Ft-ért sport alsót, mármint toppot. Hogy a férfiaknak ebből a szempontból mennyivel könnyebb dolguk van... Az előző annyira kidörzsölt, nem is egyszer véresre, hogy a hasam tetején hegek láthatók, elég csúnyák, olyan, mintha már egyszer felnyitották volna a hasamat, de legalább műtöttek volna. Már egész hozzászoktam a fájdalomhoz, de most már muszáj volt beszerezni egy normálisat, mert egy egész félmaratont meg maratont nem futhatok így végig!
Vasárnap teszteltem is új szerzeményem, egész jó, dörzsölni biztos nem dörzsöl, csak még meg kell szoknom. Meg felavattam futásra egy új felsőt, vagyis nem új, de futásra alkalmas, vékony, ujjatlan. Zokszó nélkül képes vagyok bármelyik sportosabb felsőmet feláldozni a futás oltárán. Nem érdekel, ha nem csilli-villi, meg kényelmes annyit megér. Van félretéve a versenyekre egy Nike fehér top, csak sajnálom, mert ha minden másnap mosom az a végére inkább szürkés-sárga lesz...abba nem kéne edzeni.

A másik dolog amin futás közben gondolkodtam, hogy mennyire jó a Tisza-parton futni a gáton. (Leszámítva a nagy füvet, amelyet érthetetlen okokból június óta nem nyírtak.)
Nagyon jó a levegő, sok futóval találkozok, és rengeteg kutyával. Én nagy kutya-fan vagyok, mindenféle kutyát szeretek, kicsit, nagyot, fajtatisztát, keveréket, szépet, csúnyát, szóval mindet. És itt van időm gyönyörködni a sétálgató kutyusokban, és sajnálni, hogy nekem nincs :( De majd ha nagy, kertes házunk lesz...

Ezt a bejegyzést sikerült megint bő lére ereszteni :)

a lényeg: FUTNI JÓ! Jó futást mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr262209189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása