HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

írnom. Mert olyan jól esett amit ma láttam: levágták a gazt a gáton!!!!!!!!!!!!

Elég nyögve nyelősen indultam neki a futásnak, eltötyögtem az időt, de aztán erőt vettem magamon és uzsgyi.

Kiértem a gátra és megtáltosodtam. Nagyon jólesett az egész futás. 6 km és repülőztem is, szinte elrepültem. Zenével mentem, de szeretem csak egész halkan hallgatni, hogy halljam, ha beszólnak :) Na jó nem azért, hanem, hogy halljam a légzésem, meg ha jön valaki mögöttem és le kell térni.

Nem tudom mondtam-e már mennyire várom a holnapi versenyt? :) ez költői kérdés volt... Idén rekordszámú jelentkező, 10 000-en jelentkeztünk, ebből 6000 egyéni. Olyan rég voltam ezen a félmaratonon és már hiányzott!

DEJÓLESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr142271723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyosz75 2010.09.04. 22:14:26

holnap ott leszünk mögötted. :-)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2010.09.05. 17:36:06

Köszi a biztatást!!

sanyosz75: szerintem előttem futottál :)

sanyosz75 2010.09.05. 21:44:05

@norcsifut: gratula a teljesítményhez, ügyes vagy. az elszántságodból meg egyenesen meríteni fogok. :)
süti beállítások módosítása