HTML

Norcsi futóblogja

Félmaratonra, maratonra készülésről, napi futkározásimról, nehézségekről, és kitartásomról. Egy kicsit a mindennapi életről (nehéz lenne teljesen kizárni).

Friss topikok

Vasárnap nekilódultam futni, persze esőben, gondoltam letudom a 12 km-t egy hosszabb edzésnek, mert már sötétedett és persze a kerékpárúton a főút mellett sötétben nem szerencsés futni. És. Az első lépésektől kezdve fájt a sípcsontom, de úgy voltam vele, hogy nem figyelek rá és kész. Persze elég fura volt a mozgásom és amikor 4 km-nél megnéztem hogy állok: 30 percet mutatott az óra!!!!!!!!!!!!!!!!! Extra lassú voltam, ilyen lassan még nem futottam 4 km-t, úgyhogy még leszenvedtem 1 km-t, így lett 5 és abba is hagytam.

Hazamentem, bekentem a lábam, tegnap is kenegettem és ma nekilódultam egy próbára.
Ma is fájt, de jobb volt a gáton futni. Sőőőt nagyon jó volt a gáton futni. Gáton futni jó!!! Tehát 11 km-t futottam 1:14-es idővel. Mondhatni nem rossz.. sípcsontfájdalommal... utána bekentem a lábam és irány Zumba edzésre, amolyan kipróbálósdi volt és megtetszett, lehet rendszer lesz belőle. Egy baj volt, hogy végig fájt nyílalt a lábamba.

Asszem nincs kecmec ez bizony csonthártyagyulladás, már volt ilyen egy párszor, tavaly is, és tudom, írtátok, hogy RICE és ebből nekem az R betűs rész nem megy (Rest).
Mert itt jönnek a Tervek: április 9-én Debrecenben félmaraton, nagyon maratont szerettem volna, de megint a bölcs Nóra győzőtt :)
Majd pedig a már emlegetett Siófok maraton május 14-én. Szóval edzenem márpedig kell, megpróbálok agyilag hatni a dolgokra, persze tudom, hogy hülyeség, de egyszerűen nem bírom abbahagyni, nekem most futnom kell!!!! Kenegetem, kenegetem, ápolgatom, és szerintem egy hét múlva meglátom mi lesz.. Hátha nem sípcsongyuszi, és elmúlik... Csak egy kicsit megfáradt... hátha...

Apropó, múltkor emlegettem adminisztráció-béli hiányosságaimat és büszkén jelentem be, hogy ezennel vezetek edzésnaplót, már harmadik hete!!! és tetszik!!! az edzésonline.hu-n megtalálható.

Úgy látom ez a szlogen még marad: Lobog a haj, tehát futok :)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsifut.blog.hu/api/trackback/id/tr452763291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.23. 11:53:00

Sérülés nem jó :(
Az ilyenkor tanácsos pihentetés,kímélés nekem sem megy igazán ;)
Debrecenben és Siófokon is ott leszünk edzőtársaimmal,még az is lehet,hogy találkozunk ;)
Hajrá,előre!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.23. 16:48:26

@PecsiPeter: Hát igen, voltam orvosnál, és megemlítettem neki a fájdalmaimat, hát persze, hogy az volt a válasz, hogy egy-két hétig ne fussak... Na persze, azt olyan könnyű... :)
Biztosan összefutunk :), feltéve, ha felismerjük egymást, ezeken a versenyeken nincs akkora "tömeg" :)

291090 2011.03.23. 19:50:57

nem is lepődök meg rajtad :) télen-nyáron forróságban-mínuszokban esőben-napsütésben...:) Szerintem bölcs Sógi győzött...javítsd ki ;) és hajrááá Szeged!:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.24. 04:02:21

@norcsifut: "feltéve,ha felismerjük egymást"
hááát én bízom benne ;)
jómagam: szürke+neonzöld futocucc,görögös arcél,feltünöen izmos és tetovált test:):):)
viccet félretéve akinél mechanikus géphangot hallasz az leszek én :):):)
de az is lehet,hogy egy kakastollat teszek a kalapomra amiröl felismersz majd :):):)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.24. 09:34:35

@Zsu0109: hidd el, ha nem jött volna ez a sípcsontfájdalom, akkor senki nem tudott volna meggyőzni... :) és igen, jövőhéten futunk, hajrá Szeged, edzek a 2500 m-re is, nehogy besüljek :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.24. 09:39:06

@PecsiPeter: szerintem jobb lenne a pávatoll, azt jobban meglátni :):) és mégis nyújt valami extrát :) Én meg valami kisestélyiben leszek, arról biztos felismersz, mert ott senki nem lesz kisestélyiben :)
Nos, én sötét futónadrágban leszek, meg talán fehér futófelsőben - hú de extra mi, rögtön kiszúrsz :):). na jó most már lényegre térve, én tuti felismerlek, mert láttam a blogodon a képeket, amiket feltettél :)

monerd2 2011.03.24. 21:05:19

ajaj- ezt csak most olvasom. de látom már javul a dolog :)
sajnos én nem megyek ezekre a versenyekre. de talán máskor :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.24. 21:28:40

@monerd2: hát kár, hogy ezekre nem jössz, már jó lenne találkozni :) de ami késik, az nem siet :)
süti beállítások módosítása